Helpdesk
Wsparcie IT
Możesz liczyć na kompleksowe wsparcie technicznie oraz pomoc w rozwiązaniu powstałych problemów podczas korzystania z urządzeń oraz błędów w oprogramowaniu lub awarii sprzętowych.
Wspieramy ciebie zdalnie (helpdesk zdalny) lub na miejscu, w siedzibie lub oddziale Twojej firmy (helpdesk lokalny). Formę pomocy IT wybieramy na podstawie Twojego zapotrzebowania oraz zaistniałej sytuacji.
Pomoc informatyczna
Zakres pomocy technicznej zależy od zapotrzebowania Twojej firmy i Twoich pracowników, jednakże najczęściej prowadzone działania obejmują:
- pomoc w konfiguracji i zarzadzaniu systemami operacyjnymi
- przeszkolenie pracowników oraz instalacja oprogramowania
- pomoc w obsłudze komputerów, kart sieciowych, serwerów
- zarządzanie pocztą elektroniczną
- obsługa aplikacji oraz oprogramowania
- aktualizacja systemów operacyjnych oraz programów
- konfiguracja urządzeń mobilnych i telefonów
- konfiguracja połączeń (Internet, VPN)
- wymiana lub naprawa stacji roboczych i ich podzespołów
Helpdesk zdalny - co to jest?
Helpdesk zdalny to usługa świadczona zdalnie z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania, umożliwiającego wprowadzanie zmian oraz modyfikacji na Twoim komputerze lub serwerze.
Podczas pomocy zdalnej wykorzystujemy technologię VPN zapewniającą bezpieczeństwo połączenia.
Helpdesk lokalny - co to jest?
Helpdesk lokalny to pomoc świadczona bezpośrednio w Twoim biurze lub oddziale firmy. Pomoc lokalna realizowana jest najczęściej w sytuacjach, kiedy obecność naszego specjalisty jest niezbędna do usunięcia usterki.
Pomoc lokalną świadczymy również jako asysta przy wdrażaniu oprogramowania lub instalacji sprzętu dostarczanego przez firmy zewnętrzne np. urządzeń drukujących.
W jakich godzinach działa helpdesk?
Usługa wsparcia technicznego zdalnego lub lokalnego świadczona jest w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00. W wyjątkowych sytuacjach prace prowadzone są poza wyznaczonymi godzinami np. aktualizowanie systemów ERP.
Jeżeli Twoja działalność wymaga innych godzin wsparcia technicznego – zapytaj o ofertę ze wskazanym przez siebie zakresem godzinowym
Ile kosztuje helpdesk?
Usługi objęte wsparciem technicznym realizujemy w ramach kompleksowej opieki informatycznej.
Przeglądając oferty innych firm, prawdopodobnie spotkasz się z pakietami godzin przeznaczonych na pomoc zdalną. Nasi klienci mają nielimitowany czasowo dostęp do naszych specjalistów.
Pracując z nami otrzymujesz wsparcie techniczne bez względu na to, ile czasu wymaga rozwiązanie danego problemu.