Helpdesk

Wsparcie IT

Możesz liczyć na kompleksowe wsparcie technicznie oraz pomoc w rozwiązaniu powstałych problemów podczas korzystania z urządzeń oraz błędów w oprogramowaniu lub awarii sprzętowych.

Wspieramy ciebie zdalnie (helpdesk zdalny) lub na miejscu, w siedzibie lub oddziale Twojej firmy (helpdesk lokalny). Formę pomocy IT wybieramy na podstawie Twojego zapotrzebowania oraz zaistniałej sytuacji.

zdjęcie Biuro Obsługi Klienta

Pomoc informatyczna

Zakres pomocy technicznej zależy od zapotrzebowania Twojej firmy i Twoich pracowników, jednakże najczęściej prowadzone działania obejmują:

  • pomoc w konfiguracji i zarzadzaniu systemami operacyjnymi
  • przeszkolenie pracowników oraz instalacja oprogramowania
  • pomoc w obsłudze komputerów, kart sieciowych, serwerów
  • zarządzanie pocztą elektroniczną
  • obsługa aplikacji oraz oprogramowania
  • aktualizacja systemów operacyjnych oraz programów
  • konfiguracja urządzeń mobilnych i telefonów
  • konfiguracja połączeń (Internet, VPN)
  • wymiana lub naprawa stacji roboczych i ich podzespołów

Helpdesk zdalny - co to jest?

Helpdesk zdalny to usługa świadczona zdalnie z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania, umożliwiającego wprowadzanie zmian oraz modyfikacji na Twoim komputerze lub serwerze.

Podczas pomocy zdalnej wykorzystujemy technologię VPN zapewniającą bezpieczeństwo połączenia.

Helpdesk lokalny - co to jest?

Helpdesk lokalny to pomoc świadczona bezpośrednio w Twoim biurze lub oddziale firmy. Pomoc lokalna realizowana jest najczęściej w sytuacjach, kiedy obecność naszego specjalisty jest niezbędna do usunięcia usterki.

Pomoc lokalną świadczymy również jako asysta przy wdrażaniu oprogramowania lub instalacji sprzętu dostarczanego przez firmy zewnętrzne np. urządzeń drukujących.

W jakich godzinach działa helpdesk?

Usługa wsparcia technicznego zdalnego lub lokalnego świadczona jest w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00. W wyjątkowych sytuacjach prace prowadzone są poza wyznaczonymi godzinami np. aktualizowanie systemów ERP.

Jeżeli Twoja działalność wymaga innych godzin wsparcia technicznego – zapytaj o ofertę ze wskazanym przez siebie zakresem godzinowym

Ile kosztuje helpdesk?

Usługi objęte wsparciem technicznym realizujemy w ramach kompleksowej opieki informatycznej.

Przeglądając oferty innych firm, prawdopodobnie spotkasz się z pakietami godzin przeznaczonych na pomoc zdalną. Nasi klienci mają nielimitowany czasowo dostęp do naszych specjalistów.

Pracując z nami otrzymujesz wsparcie techniczne bez względu na to, ile czasu wymaga rozwiązanie danego problemu.

Partnerzy technologiczni