Usługi informatyczne dla firm
to nic innego jak przekazanie prowadzenia działu informatycznego firmie zewnętrznej. To rozwiązanie należy do najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie własnego działu IT jest bardzo często kosztowne i z punktu ekonomicznego bezproduktywne. Decydując się na Outsourcing IT zyskujesz wykwalifikowany zespół, wyspecjalizowany w swojej dziedzinie.
Jakie korzyści odniesiesz z Outsourcingu IT?
Prowadzenie i zarządzanie firmą, bez względu na jej wielkość, wymaga korzystania z różnych systemów informatycznych. Wiadome jest, iż stopień rozbudowania infrastruktury IT jest uzależniony od wielkości przedsiębiorstwa i branży a sprawny przepływ informacji elektronicznych jak i bezproblemowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej jest podstawą działania współczesnego biznesu. Tworzenie wewnętrznego działu IT wymaga nie tylko zatrudnienia specjalistów lecz również wydzielenie fizycznej przestrzeni w firmie co w konsekwencji prowadzi do zwiększenia wydatków nie tylko na wynagrodzenia ale i również utrzymanie samego obiektu. Wybór obsługi informatycznej przez zewnętrzną firmę jest najbardziej efektywnym rozwiązaniem pod względem kosztowym. Oto korzyści płynące z outsourcingu IT:
Redukcja kosztów
brak konieczności bezpośredniego zatrudniania informatyków oraz ponoszenia kosztów związanych z ich etatem czy kosztownymi szkoleniami IT
Usunięcie problemów kadrowych
outsourcing IT to koniec z urlopami pracowników etatowych działu IT czy przerwami w pracy wynikającymi z ich choroby
Zwiększona wydajność
dostęp do specjalistów IT z bieżącą wiedzą o najnowszych technologiach informatycznych
Bezpieczeństwo danych
systematycznie wykonywane kopie zapasowe oraz ich monitoring
Helpdesk
wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania
Gwarancja czasu reakcji
zgodnie z warunkami podpisanej umową masz pewność że informatyk zawsze będzie do twojej dyspozycji z określonym czasem reakcji.
Jakie usługi oferujemy w ramach Outsourcingu?
Administracja infrastrukturą IT
Helpdesk
wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania
Kopie bezpieczeństwa
wdrażanie kompleksowych rozwiązań zapewniających automatyczne wykonanie kopii wraz z możliwością ich szybkiego przywracania
Analizy środowiska IT
analiza legalności oprogramowania, systemów bezpieczeństwa, wsparcie technologiczne przy wdrożeniu RODO
Monitoring infrastruktury
monitoring sieci IT, serwerów, komputerów pracowników w celu zwiększenia bezpieczeństwa
Wirtualizacja serwerów
migracja środowiska z maszyn fizycznych w celu odseparowania i zwiększenia bezpieczeństwa systemów
Wynajem sprzętu
awaryjny oraz długoterminowy wynajem sprzętu komputerowego, niezbędnego do realizacji zadań przez pracowników w Twojej firmie
Wdrożenia
Hosting
utrzymywanie stron internetowych, domen oraz skrzynek pocztowych
Jak pracujemy z Klientem?
Zastanawiasz się, jak bedzie wyglądała współpraca między nami? Poniżej prezentujemy kroki, ktore odpowiadają procedurze współpracy z każdym klientem. Jeśli masz pytania zadzwoń, a chętnie porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca pomiedzy AFNET a naszymi klientami. Nie czekaj, skorzystaj już dzisiaj z naszej obsługi informatycznej.
Zgłoszenie problemu
Analiza
Realizacja zgłoszenia
Monitoring
Ile kosztuje outsourcing IT?
Zastanawiasz się, ile kosztuje usługa outsourcingu IT? Cena uzależniona jest od kilku czynników takich jak ilość oddziałów, liczby stanowisk pracy (tj. komputerów PC lub laptopów), ilości routerów i serwerów (tych fizycznych w Twojej firmie jak i wirtualnych), czasu reakcji na zgłoszenie (np. kontakt również w weekend i poza godzinami pracy biura) czy przypisanie konkretnego technika do Twojej firmy. Oferta obsługi informatycznej firmy obejmuje różne warianty świadczonych usług z zakresu IT, dlatego oferty przygotowujemy pod konkretne zapotrzebowanie. Zdecyduj .