Pełna obsługa informatyczna BIURA RACHUNKOWEGO

to stały dostęp do techników IT, którzy zapewnią płynną pracę Twojego systemu informatycznego. Przejmujemy na siebie odpowiedzialność za sprawne działanie stanowisk pracy dzięki czemu praca Twoich pracowników może być efektywniejsza.
Pokaż usługiPokaż koszty

Jakie korzyści odniesiesz z Outsourcingu IT?

Biura rachunkowe to branża wymagająca stałego i bezproblemowego dostępu do infrastruktury informatycznej, w szczególności podczas okresów zmożonej pracy księgowych, jakimi są niepodważalnie comiesięczne okresy przesyłania deklaracji VAT, PIT czy informacji kadrowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Opóźnienia w działaniu systemów mogą prowadzić do nieterminowej realizacji usług przez biuro księgowe a za czym idą konsekwencje finansowe jak i również karno-skarbowe. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie obsługi informatycznej zewnętrznej firmie, dysponującej zapleczem technicznym i osobowym do wsparcia Twojego biznesu. Jest torozwiązanie najbardziej efektywne pod względem kosztowym. Oto korzyści płynące z outsourcingu IT:

Redukcja kosztów

brak konieczności zatrudniania specjalistów oraz ponoszenia kosztów z wiązanych z ich pracą

Usunięcie problemów kadrowych

outsourcing IT to koniec z urlopami pracowników czy przerwami w pracy wynikającymi z choroby

Zwiększona wydajność

infrastruktura IT zbudowana w oparciu o najnowsze dostępne technologie informatyczne

Bezpieczeństwo danych

stały monitoring procesów infrastruktury oraz systematycznie wykonywane kopie bezpieczeństwa

Zwiększona efektywność pracy

rozwiązania realnie usprawniające działania firmy oraz zadań realizowanych przez pracowników

Help Desk

pomoc w przypadku wystąpienia błedów oraz przeszkolnie personelu

Jakie usługi oferujemy w ramach Outsourcingu?

Administracja infrastrukturą IT

serwery rodziny Windows Server oraz UNIX, Exchange Server, stacje robocze, urządzenia sieciowe

Wirtualizacja serwerów

uruchamianie programów i systemów operacyjnych z wykorzystaniem serwera na komputerach pracowników – PC lub lubtopy

Kopie bezpieczeństwa

wykonywanie kopii bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych lub danych usuniętych przez pracowników

Audyty

realizujemy audyty legalności oprogramowania, audyty systemów zabezpieczeń, wsparcie technologiczne przy wdrożeniu RODO

Monitoring infrastruktury

monitorujemy infrastrukturę techniczną oraz wykonywane czynności na komputerach pracowników w celu zwiększenia bezpieczeństwa

Help Desk

merytoryczne oraz techniczne wsparcie Twoich pracowników, przeszkolenie po wdrożeniu nowego rozwiązania informatycznego

Wynajem sprzętu

wynajmujesz sprzęt niezbędny do efektywnej pracy, dobrany pod konkretne wymagania i potrzeby, spełniający normy bezpieczeństwa Twojej firmy

Wdrożenia

Systemy ERP (Comarch ERP Optima, Comarch Retail), Microsoft Office 365, serwery plików, systemy bezpieczeństwa

Pogotowie komputerowe

serwis komputerów, urządzeń peryferyjnych wraz z aktualizacją sterowników i systemów operacyjnych

Jak pracujemy z Klientem?

Zastanawiasz się, jak bedzie wyglądała współpraca między nami? Poniżej prezentujemy kroki, ktore odpowiadają procedurze współpracy z każdym klientem. Jeśli masz pytania zadzwoń, a chętnie porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca pomiedzy AFNET a naszymi klientami. Nie czekaj, skorzystaj już dzisiaj z naszej obsługi informatycznej.

Zgłoszenie problemu

Informacje o problemach i awariach przyjmujemy telefonicznie na przygotowany dla Ciebie numer, oraz elektronicznie na adres specjalnej skrzynki pocztowej, przeznaczonyj wyłącznie do zgłoszeń.

Analiza

Analizujemy Twoje zgloszenie pod kątem wyboru najlepszej metody rozwiązania problemu: zdalne połaczenie lub wizyta technika w siedzibie Twojej firmy lub oddziału.

Realizacja zgłoszenia

Wiedząc już z czym mamy się zmierzyć, łączymy się z konkretnym urządzeniem przy wykorzystaniu VPN lub nasz technik jedzie pod wskazany adres. Czas realizacji zgłoszenia uzależniony jest od formy współpracy.

Monitoring

Po rozwiązaniu zgloszenia monitorujemy zaistniały problem w celu wyeliminowania jego dalszej powtarzalności. Jeśli usterka dotyczyła sprzętu (np. częścli serwisowych laptopa, serwera lub routera) wymieniamy na nowy.

Ile kosztuje outsourcing IT?

Zastanawiasz się, ile kosztuje usługa outsourcingu IT? Cena uzależniona jest od kilku czynników takich jak ilość oddziałów, liczby stanowisk pracy (tj. komputerów PC lub laptopów), ilości routerów i serwerów (tych fizycznych w Twojej firmie jak i wirtualnych), czasu reakcji na zgłoszenie (np. kontakt również w weekend i poza godzinami pracy biura) czy przypisanie konkretnego technika do Twojej firmy. Oferta obsługi informatycznej firmy obejmuje różne warianty świadczonych usług z zakresu IT, dlatego oferty przygotowujemy pod konkretne zapotrzebowanie. Zdecyduj .

Kontakt

Napisz do nas

Chcesz abyśmy skontaktowali się z Tobą? Wypełnij formularz.

Jesli nie lubisz formularzy to możesz skorzystać z innych form kontaktu, które znajdziesz poniżej.

Lokalizacja

}

pon - pt. 8:00 - 16:00


    Kliknięcie “Wyślij” oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną oraz telefoniczną na wskazany przeze mnie adres email oraz numer telefonu informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od AFNET Sp. z o.o. KRS 0000384939, REGON: 121519010, NIP: 6762439890.