Pełna obsługa informatyczna BIURA RACHUNKOWEGO

to stały dostęp do specjalistów IT, którzy zapewnią płynną pracę Twojego systemu informatycznego. Przejmujemy na siebie odpowiedzialność za sprawne działanie stanowisk pracy dzięki czemu praca Twojego zespołu może być efektywniejsza.
Pokaż usługiPokaż koszty

Jesteśmy Partnerami 

Jakie korzyści odniesiesz z Outsourcingu IT?

Biura rachunkowe to branża wymagająca stałego i bezproblemowego dostępu do infrastruktury informatycznej, w szczególności podczas okresów zmożonej pracy księgowych, jakimi są niepodważalnie comiesięczne okresy przesyłania deklaracji VAT, PIT czy deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Opóźnienia w działaniu systemów mogą prowadzić do nieterminowej realizacji usług przez biuro księgowe a za czym idą konsekwencje finansowe jak i również karno-skarbowe. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie obsługi informatycznej naszej firmie, gdyż dysponujemy zapleczem technicznym i osobowym do wsparcia Twojego biznesu. Oto korzyści płynące z outsourcingu IT:

Redukcja kosztów

brak konieczności bezpośredniego zatrudniania informatyków oraz ponoszenia kosztów związanych z ich etatem czy kosztownymi szkoleniami IT

Usunięcie problemów kadrowych

outsourcing IT to koniec z urlopami pracowników etatowych działu IT czy przerwami w pracy wynikającymi z ich choroby

Zwiększona wydajność

dostęp do specjalistów IT z bieżącą wiedzą o najnowszych technologiach informatycznych

Bezpieczeństwo danych

systematycznie wykonywane kopie zapasowe oraz ich monitoring

Help Desk

wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania

Gwarancja czasu reakcji

zgodnie z warunkami podpisanej umową masz pewność że informatyk zawsze będzie do twojej dyspozycji z określonym czasem reakcji.

Jakie usługi oferujemy w ramach Outsourcingu?

Aktualizacje programów

aktualizacje programów kadrowo-finansowych jak np. Comarch ERP Optima, Płatnik, Symfonia, enova365, Subiekt GT/NEXO

e-deklaracje

pomoc techniczna przy wysyłaniu dokumentów do ZUS, US itp.

Podpis kwalifikowany

wydawanie certyfikatów, potwierdzanie tożsamości nabywcy certyfikatu, pomoc w instalacji oraz konfiguracji certyfikatów kwalifikowanych

Administracja infrastrukturą IT

serwery rodziny Windows Server oraz UNIX, Exchange Server, stacje robocze, urządzenia sieciowe

Help Desk

wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania

Kopie bezpieczeństwa

wdrażanie kompleksowych rozwiązań zapewniających automatyczne wykonanie kopii wraz z możliwością ich szybkiego przywracania

Analiza środowiska IT

analiza legalności oprogramowania, systemów bezpieczeństwa, wsparcie technologiczne przy wdrożeniu RODO

Monitoring infrastruktury

monitoring sieci IT, serwerów, komputerów pracowników w celu zwiększenia bezpieczeństwa

Wirtualizacja serwerów

migracja środowiska z maszyn fizycznych w celu odseparowania i zwiększenia bezpieczeństwa systemów

Wynajem sprzętu

awaryjny oraz długoterminowy wynajem sprzętu komputerowego, niezbędnego do realizacji zadań przez pracowników w Twojej firmie

Wdrożenia

Microsoft Office 365, serwery plików, systemy bezpieczeństwa

Hosting

utrzymywanie stron internetowych, domen oraz skrzynek pocztowych

Podpis kwalifikowany

wydawanie certyfikatów, potwierdzanie tożsamości nabywcy certyfikatu, pomoc w instalacji oraz konfiguracji certyfikatów kwalifikowanych

Comarch ERP Optima

wdrożenie oraz wsparcie serwisowe
dla Comarch ERP Optima

enova365

wdrożenie oraz wsparcie serwisowe
dla systemu ERP enova365

Jak pracujemy ze zgłoszeniami?

Zastanawiasz się, jak bedzie wyglądała współpraca między nami? Poniżej prezentujemy kroki, ktore odpowiadają procedurze współpracy z każdym klientem. Jeśli masz pytania zadzwoń, a chętnie porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca pomiedzy AFNET a naszymi klientami. Nie czekaj, skorzystaj już dzisiaj z naszej obsługi informatycznej.

Zgłoszenie problemu

Informacje o problemach i awariach przyjmujemy telefonicznie na przygotowany dla Ciebie numer, oraz elektronicznie na adres specjalnej skrzynki pocztowej, przeznaczonyj wyłącznie do zgłoszeń.

Analiza

Analizujemy Twoje zgloszenie pod kątem wyboru najlepszej metody rozwiązania problemu: zdalne połaczenie lub wizyta technika w siedzibie Twojej firmy lub oddziału.

Realizacja zgłoszenia

Wiedząc już z czym mamy się zmierzyć, łączymy się z konkretnym urządzeniem przy wykorzystaniu VPN lub nasz technik jedzie pod wskazany adres. Czas realizacji zgłoszenia uzależniony jest od formy współpracy.

Monitoring

Po rozwiązaniu zgloszenia monitorujemy zaistniały problem w celu wyeliminowania jego dalszej powtarzalności. Jeśli usterka dotyczyła sprzętu (np. częścli serwisowych laptopa, serwera lub routera) wymieniamy na nowy.

Ile kosztuje outsourcing IT?

Zastanawiasz się, ile kosztuje usługa outsourcingu IT?
Cena uzależniona jest od kilku czynników takich jak

  • ilość oddziałów,
  • liczby stanowisk pracy (tj. komputerów PC lub laptopów),
  • ilości serwerów (tych fizycznych w Twojej firmie jak i wirtualnych),
  • czasu reakcji na zgłoszenie (np. kontakt również w weekend i poza godzinami pracy biura) czy przypisanie konkretnego technika do Twojej firmy. Oferta obsługi informatycznej firmy obejmuje różne warianty świadczonych usług z zakresu IT, dlatego oferty przygotowujemy pod konkretne zapotrzebowanie. Zdecyduj .