Usługi informatyczne Kraków

codzinne wsparcie informatyka dla Twoich pracowników. Helpdesk, aktualizacja systemów operacyjnych, zarządzanie serwerami oraz wiele innych usług w ramach jednego roziwązania – opieki informatycznej.

Pokaż usługiPokaż koszty

Jakie korzyści odniesiesz z opieki informatycznej?

Prowadzenie i zarządzanie firmą, bez względu na jej wielkość, wymaga korzystania z różnych systemów informatycznych. Wiadome jest, iż stopień rozbudowania infrastruktury IT jest uzależniony od wielkości przedsiębiorstwa i branży a sprawny przepływ informacji elektronicznych jak i bezproblemowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej jest podstawą działania współczesnego biznesu. Tworzenie wewnętrznego działu IT wymaga nie tylko zatrudnienia specjalistów lecz również wydzielenie fizycznej przestrzeni w firmie co w konsekwencji prowadzi do zwiększenia wydatków nie tylko na wynagrodzenia ale i również utrzymanie samego obiektu. Wybór obsługi informatycznej przez zewnętrzną firmę jest najbardziej efektywnym rozwiązaniem pod względem kosztowym. Oto korzyści płynące z outsourcingu IT:

Redukcja kosztów

brak konieczności bezpośredniego zatrudniania informatyków oraz ponoszenia kosztów związanych z ich etatem czy kosztownymi szkoleniami IT

Usunięcie problemów kadrowych

outsourcing IT to koniec z urlopami pracowników etatowych działu IT czy przerwami w pracy wynikającymi z ich choroby

Zwiększona wydajność

dostęp do specjalistów IT z bieżącą wiedzą o najnowszych technologiach informatycznych

Bezpieczeństwo danych

systematycznie wykonywane kopie zapasowe oraz ich monitoring

Helpdesk

wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania

Gwarancja czasu reakcji

zgodnie z warunkami podpisanej umową masz pewność że informatyk zawsze będzie do twojej dyspozycji z określonym czasem reakcji.

Jakie usługi oferujemy w ramach Outsourcingu?

Administracja infrastrukturą IT

serwery rodziny Windows Server oraz UNIX, Exchange Server, stacje robocze, urządzenia sieciowe

Helpdesk

wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania

Kopie bezpieczeństwa

wdrażanie kompleksowych rozwiązań zapewniających automatyczne wykonanie kopii wraz z możliwością ich szybkiego przywracania

Analizy środowiska IT

analiza legalności oprogramowania, systemów bezpieczeństwa, wsparcie technologiczne przy wdrożeniu RODO

Monitoring infrastruktury

monitoring sieci IT, serwerów, komputerów pracowników w celu zwiększenia bezpieczeństwa

Wirtualizacja serwerów

migracja środowiska z maszyn fizycznych w celu odseparowania i zwiększenia bezpieczeństwa systemów

Wynajem sprzętu

awaryjny oraz długoterminowy wynajem sprzętu komputerowego, niezbędnego do realizacji zadań przez pracowników w Twojej firmie

Wdrożenia

Systemy ERP (Comarch ERP Optima, Comarch Retail), Microsoft Office 365, serwery plików, systemy bezpieczeństwa

Hosting

utrzymywanie stron internetowych, domen oraz skrzynek pocztowych

Podpis kwalifikowany

wydawanie certyfikatów, potwierdzanie tożsamości nabywcy certyfikatu, pomoc w instalacji oraz konfiguracji certyfikatów kwalifikowanych

Comarch ERP

wdrożenie oraz wsparcie serwisowe
dla Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XT

enova365

wdrożenie oraz wsparcie serwisowe
dla systemu ERP enova365

Jak pracujemy z Klientem?

Zastanawiasz się, jak bedzie wyglądała współpraca między nami? Poniżej prezentujemy kroki, ktore odpowiadają procedurze współpracy z każdym klientem. Jeśli masz pytania zadzwoń, a chętnie porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca pomiedzy AFNET a naszymi klientami. Nie czekaj, skorzystaj już dzisiaj z naszej obsługi informatycznej.

Zgłoszenie problemu

Informacje o problemach i awariach przyjmujemy telefonicznie na przygotowany dla Ciebie numer, oraz elektronicznie na adres specjalnej skrzynki pocztowej, przeznaczonyj wyłącznie do zgłoszeń.

Analiza

Analizujemy Twoje zgloszenie pod kątem wyboru najlepszej metody rozwiązania problemu: zdalne połaczenie lub wizyta technika w siedzibie Twojej firmy lub oddziału.

Realizacja zgłoszenia

Wiedząc już z czym mamy się zmierzyć, łączymy się z konkretnym urządzeniem przy wykorzystaniu VPN lub nasz technik jedzie pod wskazany adres. Czas realizacji zgłoszenia uzależniony jest od formy współpracy.

Monitoring

Po rozwiązaniu zgloszenia monitorujemy zaistniały problem w celu wyeliminowania jego dalszej powtarzalności. Jeśli usterka dotyczyła sprzętu (np. częścli serwisowych laptopa, serwera lub routera) wymieniamy na nowy.

Ile kosztuja usługi informatyczne dla firm?

Zastanawiasz się, ile kosztuje usługa outsourcingu IT? Cena uzależniona jest od kilku czynników takich jak ilość oddziałów, liczby stanowisk pracy (tj. komputerów PC lub laptopów), ilości routerów i serwerów (tych fizycznych w Twojej firmie jak i wirtualnych), czasu reakcji na zgłoszenie (np. kontakt również w weekend i poza godzinami pracy biura) czy przypisanie konkretnego technika do Twojej firmy. Oferta obsługi informatycznej firmy obejmuje różne warianty świadczonych usług z zakresu IT, dlatego oferty przygotowujemy pod konkretne zapotrzebowanie. Zdecyduj .

Partnerzy technologiczni