Pełna obsługa informatyczna BIURA RACHUNKOWEGO
to stały dostęp do specjalistów IT, którzy zapewnią płynną pracę Twojego systemu informatycznego. Przejmujemy na siebie odpowiedzialność za sprawne działanie stanowisk pracy dzięki czemu praca Twojego zespołu może być efektywniejsza.
Jesteśmy oficjalnym partnerem
Krajowej Izby Biur Rachunkowych
Wspieramy administracyjnie i technologicznie biura rachunkowe w wykonywaniu ich codziennej pracy. Jako członek KIBR możesz skorzystać z preferencyjnych warunków współpracy.
Zapytaj o oferte dla członków
Jakie korzyści odniesiesz z Outsourcingu IT?
Biura rachunkowe to branża wymagająca stałego i bezproblemowego dostępu do infrastruktury informatycznej, w szczególności podczas okresów zmożonej pracy księgowych, jakimi są niepodważalnie comiesięczne okresy przesyłania deklaracji VAT, PIT czy deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Opóźnienia w działaniu systemów mogą prowadzić do nieterminowej realizacji usług przez biuro księgowe a za czym idą konsekwencje finansowe jak i również karno-skarbowe. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie obsługi informatycznej naszej firmie, gdyż dysponujemy zapleczem technicznym i osobowym do wsparcia Twojego biznesu. Oto korzyści płynące z outsourcingu IT:
Redukcja kosztów
brak konieczności bezpośredniego zatrudniania informatyków oraz ponoszenia kosztów związanych z ich etatem czy kosztownymi szkoleniami IT
Usunięcie problemów kadrowych
outsourcing IT to koniec z urlopami pracowników etatowych działu IT czy przerwami w pracy wynikającymi z ich choroby
Zwiększona wydajność
dostęp do specjalistów IT z bieżącą wiedzą o najnowszych technologiach informatycznych
Bezpieczeństwo danych
systematycznie wykonywane kopie zapasowe oraz ich monitoring
Help Desk
wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania
Gwarancja czasu reakcji
zgodnie z warunkami podpisanej umową masz pewność że informatyk zawsze będzie do twojej dyspozycji z określonym czasem reakcji.
Jakie usługi oferujemy w ramach Outsourcingu?
Aktualizacje programów
aktualizacje programów kadrowo-finansowych jak np. Comarch ERP Optima, Płatnik, Symfonia, enova365, Subiekt GT/NEXO
e-deklaracje
pomoc techniczna przy wysyłaniu dokumentów do ZUS, US itp.
e-certyfikaty
pomoc techniczna przy wdrażaniu i aktualizowaniu podpisów cyfrowych
Administracja infrastrukturą IT
Help Desk
wsparcie techniczne IT przy rozwiązaniu problemów z zakresu sprzętu i oprogramowania
Kopie bezpieczeństwa
wdrażanie kompleksowych rozwiązań zapewniających automatyczne wykonanie kopii wraz z możliwością ich szybkiego przywracania
Analiza środowiska IT
analiza legalności oprogramowania, systemów bezpieczeństwa, wsparcie technologiczne przy wdrożeniu RODO
Monitoring infrastruktury
monitoring sieci IT, serwerów, komputerów pracowników w celu zwiększenia bezpieczeństwa
Wirtualizacja serwerów
migracja środowiska z maszyn fizycznych w celu odseparowania i zwiększenia bezpieczeństwa systemów
Wynajem sprzętu
awaryjny oraz długoterminowy wynajem sprzętu komputerowego, niezbędnego do realizacji zadań przez pracowników w Twojej firmie
Wdrożenia
Hosting
utrzymywanie stron internetowych, domen oraz skrzynek pocztowych
Jak pracujemy ze zgłoszeniami?
Zastanawiasz się, jak bedzie wyglądała współpraca między nami? Poniżej prezentujemy kroki, ktore odpowiadają procedurze współpracy z każdym klientem. Jeśli masz pytania zadzwoń, a chętnie porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca pomiedzy AFNET a naszymi klientami. Nie czekaj, skorzystaj już dzisiaj z naszej obsługi informatycznej.
Zgłoszenie problemu
Informacje o problemach i awariach przyjmujemy telefonicznie na przygotowany dla Ciebie numer, oraz elektronicznie na adres specjalnej skrzynki pocztowej, przeznaczonyj wyłącznie do zgłoszeń.
Analiza
Analizujemy Twoje zgloszenie pod kątem wyboru najlepszej metody rozwiązania problemu: zdalne połaczenie lub wizyta technika w siedzibie Twojej firmy lub oddziału.
Realizacja zgłoszenia
Wiedząc już z czym mamy się zmierzyć, łączymy się z konkretnym urządzeniem przy wykorzystaniu VPN lub nasz technik jedzie pod wskazany adres. Czas realizacji zgłoszenia uzależniony jest od formy współpracy.
Monitoring
Po rozwiązaniu zgloszenia monitorujemy zaistniały problem w celu wyeliminowania jego dalszej powtarzalności. Jeśli usterka dotyczyła sprzętu (np. częścli serwisowych laptopa, serwera lub routera) wymieniamy na nowy.
Ile kosztuje outsourcing IT?
Zastanawiasz się, ile kosztuje usługa outsourcingu IT? Cena uzależniona jest od kilku czynników takich jak ilość oddziałów, liczby stanowisk pracy (tj. komputerów PC lub laptopów), ilości routerów i serwerów (tych fizycznych w Twojej firmie jak i wirtualnych), czasu reakcji na zgłoszenie (np. kontakt również w weekend i poza godzinami pracy biura) czy przypisanie konkretnego technika do Twojej firmy. Oferta obsługi informatycznej firmy obejmuje różne warianty świadczonych usług z zakresu IT, dlatego oferty przygotowujemy pod konkretne zapotrzebowanie. Zdecyduj .
Szacunkowy koszt miesięczny netto
Kontakt
Napisz do nas
Chcesz abyśmy skontaktowali się z Tobą? Wypełnij formularz.
Jesli nie lubisz formularzy to możesz skorzystać z innych form kontaktu, które znajdziesz poniżej.
Lokalizacja
pon - pt. 8:00 - 16:00